16 december och det regnar!! :(

Men alltså helt ärligt!?! Det är alltså den 16 december och det regnar!! :( Var är snön?! Snacka om att vi kommer att få en grön jul...eller grå rättare sagt. :S Inte för att jag vill ha det som förra vintern men vilken skillnad det är!!

Inatt har jag varit vaken igen, eller rättare sagt på morgonen. Jag kollade inte vad klockan var när jag vaknade men jag somnade inte om och så himla länge låg jag inte vaken...;) Jag hade i alla fall ont i livmodern. Det började först som en molande mensvärk som inte kändes speciellt men det gick över till att göra ont. Just nu är det en molande mensvärk igen...

Min ömma vad är kvar... Herregud, jag låter som en gämmal tant som berättar om sina krämpor. Jag borde kanske byta inriktning på bloggen; jag och mina krämpor...;)

Ha en härlig fredag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Hehehe... Kanske en egen liten ruta varje dag? "Dagens krämpor"...



Du bor ju i Skåne för guds skull =) Ni har väl nästan aldrig snö! Ni har blivit bortskämda av de sista två vintrarna =)



Kramkraam!

2011-12-16 @ 08:22:16
Postat av: Sara (fd Månsson)

HEEEJ ANNA!

Hur i hela fridens namn har jag missat allt detta, Stina berättade det i förrgår. Men iallafall STOOORT GRATTIS!!! superroligt för dig, jag blir så glad när jag tänker på det.

Jag är faktiskt inte direkt förvånad, jag hörde att du sa att du skulle göra detta när du blir 35 för några år sedan.

Men gud vilken resa du gjort, starkt jobbat!

Du kommer att bli en super mossa!!!

Ha det bra så ses vi i mellandagarna.

Kramar Sara

2011-12-18 @ 12:10:11
Postat av: Anna

Hahaha! Ja, Sara, HUR har du kunnat missa detta?! ;) Tack för de fina orden, vi ses på juldagen!! Kraaaaaaam

2011-12-18 @ 12:48:58
URL: http://annasingelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0