16 december och det regnar!! :(

Men alltså helt ärligt!?! Det är alltså den 16 december och det regnar!! :( Var är snön?! Snacka om att vi kommer att få en grön jul...eller grå rättare sagt. :S Inte för att jag vill ha det som förra vintern men vilken skillnad det är!!

Inatt har jag varit vaken igen, eller rättare sagt på morgonen. Jag kollade inte vad klockan var när jag vaknade men jag somnade inte om och så himla länge låg jag inte vaken...;) Jag hade i alla fall ont i livmodern. Det började först som en molande mensvärk som inte kändes speciellt men det gick över till att göra ont. Just nu är det en molande mensvärk igen...

Min ömma vad är kvar... Herregud, jag låter som en gämmal tant som berättar om sina krämpor. Jag borde kanske byta inriktning på bloggen; jag och mina krämpor...;)

Ha en härlig fredag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Eller byta tänk... Du är gravid!! Försök se det positiva, du har tex ont i livmodern för att du är gravid. Jag vet att det inte alltid är lätt och att du är rädd att något ska vara fel men faktum är att du är gravid. Det är naturligtvis en jättestor omställning för kroppen. Men du är iaf på en plats i livet som du vill vara :)

2011-12-16 @ 10:20:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0