5 kräkfria dagar!! :)

Tjohoo!! Nu har det gått hela fem dagar utan kräk!! Idag är jag tom inne på den sjätte dagen!! Jag är så himla glad, detta måste ju innebära att det värsta är över?! Håll tummarna, please!! ;)

Igår träffade jag upp VemVet för middag i Lund. Vi satt i nästan 3 timmar och praaataaade!! ;) Det är så skönt att kunna prata med någon, som inte bara är gravid utan även har gått igenom samma ska som jag har gjort. Själva graviditeten kan jag ju prata med mina vänner, syster, mamma och andra mammor men jag och VemVet pratar även om andra saker...som kommer med paketet "inseminering".

Ikväll är det dags för träning! Jag kommer inte ens ihåg när jag tränade senast. Men vi ska i alla fall få försöka oss på tae kwondo...jag undrar om jag kommer att kunna gå imorgon...eller på hela helgen faktiskt..;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: vemvet

Håhåhå =) jag tränade taekwondo några år. Det är bra träning det =) Inte så fogvänlig kanske, men det har ju inte du problem med. Men akta magen, det är mycket sparkar!

2011-12-14 @ 19:06:42
Postat av: Lisa

Kan tänka mig att ni har massor att prata om när ni träffas :). Ja men visst stod det på denna veckan (på sin mobil) att du nu skulle må mycket bättre?! Stämmer ju riktigt bra!

2011-12-14 @ 19:29:51
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0