Dessa drömmar

Jag måste berätta om min dröm inatt. Jag har nog drömt mycket och olika eftersom jag vaknade när kl var halv 3 och då tog denna drömmen slut; jag var iväg med två killkompisar (för övrigt de två killarna som var med och tränade igår!) på Tivoli i Köpenhamn. Men inatt så låg Tivoli i Helsingborg. Där åkte vi karuseller heeela dagen fram till att det blev mörkt. Det var nog sommar eftersom killarna hade shorts på sig. När vi skulle åka tillbaka till Malmö så tog vi tunnelbanan!! (För er som inte är skåningar kan jag berätta att det INTE finns här nere!!) Vagnarna stod i nerförsbacke så vi började med att surfa lite på taken innan vi gick in och satte oss. Väl framme i Malmö så var min handväska borta! Det enda jag hade kvar var min bilnyckel och mitt lypsyl eftersom just de sakerna höll jag i händerna! När vi kom fram var klockan halv 4 på eftermiddagen och det var ljust. Då hade en av killarna ordnat en överraskning till oss. Så vi begav oss till en sjö (!) här i Malmö där Lars Vilks (!) insturerade oss i hur vi skulle ro vars en eka... Sen vaknade jag...som tur är kanske. ;)

Jodå, helt naturligt! Fast det är det ju alltid i drömmarna.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blir nästan lite avis, längesedan jag hade någon riktig galen dröm :).

2011-12-22 @ 09:01:06
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Fast det låter ju som en ganska trevlig dröm =)



Kramkram

2011-12-22 @ 16:30:12
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0