Det trodde jag inte...

Idag var jag och fikade hos min farmor och farfar. Med mig var Filippa, Hannes, Lisa och pappa. Innan fikan kom igång så blev det på något sätt att jag och Lisa kom att prata om min bebis. Filippa och Hannes vet inget än. Men Filippa, 6 1/2 år, uppfattade att vi pratade om en bebis så hon undrade vilken bebis vi pratade om. Min, sa jag då. Då undrade hon var jag skulle få en bebis ifrån. Jag har en i magen, svarade jag. Sen var hon tyst en liten stund och sen sa hon; det trodde inte jag... Nej, sa jag, det var det inte många som trodde! ;) Sen pratade vi lite om att de skulle få en till kusin. De har en kusin redan på sin pappas sida. Men det blev inte så avancerat prat. Men det lät så roligt när hon sa att hon inte trodde det! :) Aaaaaw, mina söta busungar!! :)

Nu är det middag och mys i Hylteberga hemma hos mamma och pappa!! Och för första gången i hela mitt liv ska jag fira jul med en bebis i min mage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tjohoo!!!!!!!!!!!!! Livet är underbart! Och nästa år blir det första gången jag firar jul som mamma!! Men det tar vi då...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

=) Visst är det härligt!



Kramkram!

2011-12-23 @ 19:22:11
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Dina

Vad bra att du är så glad. Ha en riktig trevlig jul.

2011-12-23 @ 21:39:47
URL: http://dinasthlm.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det var sååå gulligt! Hennes hjärna lär gå på högvarv nu ett tag...

2011-12-23 @ 22:41:15
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Åsa

God jul! Visst är det härligt, men tankarna går mycket till nästa år... Kram

2011-12-24 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0