Fredag! :)

Så var det äntligen fredag! :) Denna veckan har gått så jäkla långsamt...jag vet inte om det ha att göra med att jag mådde så dåligt i början av veckan. Nu mår jag i alla fall bra igen. :)

Idag körde jag inom mamma och pappa på väg till Ystad och hämtade upp Lisa. Sen fick hon vara med mig under några kundbesök. Vi hämtade Hannes och Filippa på dagis - det är mys på hög nivå!! De blir så himla glada när man kommer och hämtar dem! :) Nu är vi hemma i Hylteberga och har ätit. Lisa gjorde en variant på pasta Carbonara som blev supergott!! Filippa åt TRE portioner!!!

Jag börjar känna av kvällsillamåendet och nästäppan...går jag och lägger mig inom den närmsta timmen så kommer Lisa bli helt galen!! ;) Jag är i och för sig inte trött utan det är mest att det är skönt att gå och lägga sig och sova bort illamåendet...men jag får nog komma på något annat knep ikväll...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Åh, hoppas du får en riktigt bra helg utan illamående!



Kraam!

2011-12-03 @ 10:54:25
Postat av: Lisa

Ja den där Carbonaran blev riktigt bra :)

2011-12-03 @ 15:59:45
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0