Julfest

Igår var det så dags för julfesten hos Helén. Som man äter på julen!! Jag var så mätt efter maten så jag visste knappt var jag skulle ta vägen. Men så är det alltid för mig under julen. Magen stod rätt ut efter maten!! Jag missade tyvärr att ta foto på det men det hade varit väldigt kul att kunna visa er mastodontmagen! ;) Annars tycker jag överlag att den har blivit mindre. Jag har ju tyckt att jag har haft en tjockismage men nu känns det mer och mer som den är på väg bort och graviditetsmagen är på väg istället - som tur är! ;)

Idag skulle jag ev köra till Mormor Agnes Café och fika med Marre och barnen. Men hon skulle hört av sig igår om det och det har hon inte så nu vet jag inte vad som händer. 

Ikväll blir det i alla fall tjejmys hos Vivi. Hon är barn- och manledig! ;) Mys och mys - de dricker vin och jag dricker alkoholfritt och sitter och lyssnar på deras mer och mer osammanhängande diskussioner! NEJ!! Jag bara skojade!! Jag tänkte egentligen säga att mys inte alls behöver innebära att det blir lugnt. 

Jag snyter mig och snyter mig och snyter mig...nu har jag även börjat få näsblod så mycket jag har snytit mig. :( Ja, ja, jag har inte feber eller så i alla fall.

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad synd att det inte blir någon fika idag. Det är annars de yngre systrarna Nilsson som jobbar idag ;)

2011-12-10 @ 11:31:21
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Näsblodet/känsliga näsan är nog där för att stanna =) Ytterligare ett gravsymptom att lägga till listan =)

2011-12-11 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0