Julklappsmys

Det blev sent igår så därför blev det inget inlägg. Jag stack raka vägen till Stina igår efter jobbet. Det var jag, Sandra och Malin som var där. Stinas söta, lilla dotter Lisa var med en liten stund också innan pappa Jens kom hem. Gladare unge får man leta efter! :) Vi åt och drack - de andra vin och jag granatäppledryck - och sen lekte vi julklappsleken. Vi blev verkligen som barn - jag älskar den leken. Om man inte är för många!! Då blir det mest rörigt...

          Julklapparna         Jag och Lisa       Jag och Malin                              Jag, Malin, Sandra och Stina       Tittut!

Ja, det var en trevlig kväll - som vanligt! Men jag var inte hemma förrän lite i 12...tror jag, så jag gick raka vägen i säng.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj då, hur orkade du hålla dig uppe så länge ;) Vilken sötnos lilla Lisa är!

2011-12-07 @ 16:48:22
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Låter som en grym kväll!

2011-12-07 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0