Julstämning?

Jodå, förkylningen slog till med full kraft igår! :( Det var pastaklubben igår och vi var hos Louise. Jag fick med mig ett nässpray med mig hem så inatt har jag fått sova! :) Naturligtvis var jag uppe och kissade men det var inte pga av stopp i näsan i alla fall som jag vaknade. :)

Ikväll är det "julfest" hos Helén. Det är knytkalas och jag ska ha med mig brunkål och sill. Jag har infört ett system där jag aldrig behöver ta med mig saker som ska tillagas INNAN - typ Janssons frestelse, köttbullar, silltårta etc. Det är likadant på midsommar! Det tycker jag att de kan göra som tycker att det är kul att laga mat och som är duktiga på det! ;)

Det här vädret gör ju inte mycket för julstämningen precis. Det blååååååser här i stan! I och för sig så blåser det alltid mer eller mindre i Malmö eftersom det är en hamnstad men just nu är det helt galet!! Och igår spöregnade det...med risk för idiotförklaringar så hade jag hellre sett att det vräkte ner snö! Det vita lyser upp och sen är det faktiskt bara 2 v kvar till julafton - det ska vara snö till julen!!!!!

Nä, dags att ta tag i mitt liv! Ha en härlig fredag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

=( Stackars Anna!



Men hurra, hurra på din namnsdag!

2011-12-09 @ 08:10:11
Postat av: Lisa

Grattis på namnsdagen! Det är storm på landet också ;)

2011-12-09 @ 13:14:20
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0