Kräkfunderingar

Jag kan alltså sitta och känna att jag kommer att kräka inom den närmsta framtiden. Grejen är att jag inte längre behöver känna mig illamående. Det tycker jag är lite konstigt. Jag kommer inte riktigt ihåg hur länge det har varit så...i början mådde jag ju illa mest hela tiden så då kräkte jag när jag mådde illa...men nu...jag kan ju fortfarande må illa alltså men som tur är så har det avtagit REJÄLT!!! :) Jag kände mig i och för sig illamående innan ikväll men det gick över efter att jag tryckte i mig en ask baby plommontomater. Sen mådde jag bra MEN jag kunde ändå känna att jag skulle kräka innan kvällen var över. Jag kan ju då även passa på att berätta att jag har kräkt! Nu mår jag som en prinsessa - speciellt efter att ätit en vörtmacka med julskinka och rödbetssallad! Slurp! :) Så nu känner jag inte längre för att gå och lägga mig...;) Även om jag inte mådde illa alltså!! ;)

Nä, nu är det slut på kräkfunderingarna för denna gången!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är väl ifs ganska bra att du känner det på dig när det är påväg. Så slipper du vara med om några olyckor, alltså! Man får vara glad för det lilla...

2011-12-06 @ 00:14:49
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

Haha =) Livets små mysterier...



kramkram

2011-12-06 @ 08:14:35
Postat av: Sofie N

Först måste jag skriva: Stort grattis!! Jättekul!

Sen måste jag tipsa om Apotekets må illa armband, om nu illamåendet fortsätter.. Jag använde dessa flitigt när jag var gravid med Alve och de funkade gallant! Trodde inte alls på det men var supernöjd! :) Du får gärna mina om du vill prova! Jag kan ju ge dom till Lisa isåfall!

Kram

2011-12-06 @ 14:52:50
Postat av: Anna

Tack, Sofie! :) Jag har använt Apotekets sea band - jag levde med dem på i några veckor. Tyvärr så hjälper inte de längre...fast illamåendet har ju avtagit rejält sen 2 veckor tillbaka. :) Men tack för tipset!! Kram!

2011-12-06 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0