Kramp eller träningsvärk?

Jag har en konstig känsla i min vänstra vad. Det känns som efter att man har haft kramp. Den är väldigt öm och så gör det ont när jag går. Det blir värre när jag har suttit ner länge. Jag fick papper från sjukgymnasten med övningar som är bra att göra när man är gravid. Bland annat så var där stretchövningar för vaderna eftersom gravida ofta får kramp - jag kommer inte ihåg anledningen till det. Men nu funderar jag i alla fall på om det är träningsvärk från igår eller om det är en graviditetskrämpa... Redan igår så blev jag trött i vänster ben eftersom jag använde det väldigt mycket, jag sa tom till Lie om det; att jag blev trött i benet alltså. Så det skulle ju mycket väl kunna vara träningsvärk...men det känns faktiskt inte som sådan värk. Det kom redan igårkväll och jag var då övertygad om att jag skulle vakna av kramp inatt men det gjorde jag inte. Jag sov heeeeela natten utan det minsta lilla tillsymmelse till vakenhet!!!!!!!!!! :) Lovely!

Ja, ja, det var bara det...vi får väl se imorgon hur det känns...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Jag gissar på lite överansträngning! Eller en liten sträckning =) Det är farligt med kampsport =)

2011-12-16 @ 08:20:04
Postat av: Lisa

Du kan ju ha haft lite kramp i sömnen och det är därför du har ont i vaden. Händer mig lite då och då...

2011-12-16 @ 10:16:21
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0