Min söta, söta morfar

Min morfar gick bort igår. :( Moster Kerstin ringde mamma och berättade det. Det hände under förmiddagen. Min första tanke var: "vilken tur att jag var där igår och fick träffa honom!" Det visade sig att mina systrar tänkte exakt samma sak. Det är ju naturligtvis jättetråkigt men jag var mer ledsen på julafton...det var inte min morfar som satt där i rullstolen... Men nu är han med mormor och har inte ont längre - morfar blev 92 år gammal så han har levt ett långt liv. Mormor var väldigt sjuk när hon gick bort och hon tynade bort helt och hållet men nu när jag tänker på henne så är det den gamla bilden jag har av min fina mormor och jag hoppas att det händer inom en snar framtid när det gäller morfar också.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Jag beklagar sorgen. Att minnas hur de var när de var friska är en bra sak.

2011-12-26 @ 09:50:08
URL: http://dinasthlm.blogspot.com
Postat av: Vemvet

Så tråkigt för dem som blir kvar, men så skönt för morfar som fått frid och återförenats med mormor och alla andra! Han har det bra nu.



Kramkram! Ta hand om varandra

2011-12-26 @ 13:00:16
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Jag tycker också att det är skönt att morfar nu kan slippa all smärta och att bara sitta och vara rädd hela tiden. Han har det bättre nu.

2011-12-27 @ 12:26:31
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Beklagar sorgen!

Jag tänker på dig och din familj!

Många goa kramar till dig!

2011-12-29 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0