Ont igen :(

Nu har jag ont i magen igen - magen är ju ett ganska stort område så för att bena ner det så kan jag säga att det nog är vänstra sidan av livmodern som gör ont. :( MEN jag tänker inte stressa upp mig för det denna gången!! Det känns nog faktiskt exakt likadant som förra gången och då fick jag prata med en supergullig kvinna på telefon som sa att hon inte tyckte att det tydde på missfall. Jag började känna i lördags när jag var hemma hos Marre och fikade att jag hade en molande mensvärk. Den molande mensvärken har sen kommit och gått under lördagen och söndagen. Igår hade jag lite sk hugg i livmodern men på kvällen hade det börjat bli lite mer konstant... Imorse hade det övergått till detta konstanta "hugget"...kan man nog kalla det. Men det är bara på vänster sida som det känns, av någon märklig andledning. Eftersom det känns som mest när jag står och går så ska det bli intressant att se hur det går att jobba idag...

Jag har inte varit uppe inatt!!!! :) Jag vaknade till men det tror jag mest beror på att kroppen har vant sig vid det, men jag behövde inte gå upp! När jag vaknade imorse så vaknade jag med Markoolios "Det ska va´reggae på sommar´n" i huvudet - innebär det att det blir en bra eller dålig dag då?! ;)  

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det måste betyda att det ska bli en bra dag!!

2011-12-12 @ 09:33:44
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: vemvet

Rätt att du inte oroar dig =) Eller försöker iaf. Klart det gör lite ont när det växer, så är det tyvärr.



Sedan kan ju dagen BARA bli bra om den inleds med Markolio... Eller?

2011-12-13 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0