Oro! :(

Inatt vaknade jag som vanligt av att jag var täppt i näsan. :( När jag ändå var vaken så passade jag på att gå på toaletten och kissa. Men innan jag gick ner till toaletten så låg jag och kände på magen - den var inte spänd över huvud taget!! Den kändes inte alls så hård som den brukar göra, mellan naveln och blygdbenet. Efter toalettbesöket så kände jag ändå att jag var lite spänd igen. Av någon märklig anledning så kändes det mer när jag stod upp. Nu har jag gått hela förmiddagen och känt på min mage och den känns bara mjuk!! Jag är superorolig!!! Varför känns den mjuk NU?!?! Jag är för fasiken i v 14 och jag kan inte erinra mig att jag har märkt av det här sen jag tog mitt graviditetstest!!! :( Jag försöker tänka på alla graviditetssymptom jag har - tänk om jag är skengravid!!?!! Ååååh, jag haaaataaar detta!!! Så nu vill jag inte alls berätta för släkten ikväll om min sk graviditet...:( Tänk om Pölsan har försvunnit utan att jag har märkt det?! :( Nä, nu vill jag bara gråta...jag får göra något så jag får annat att tänka på...det är ju lätt...:S

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som jag sa innan så har kanske Pölsan lagt sig någon annanstans just nu, Pölsan är ju fortfarande väldigt liten.

2011-12-03 @ 16:01:25
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas din oro lägger sig lika snabbt som dn kom! Slitig tid det här, man slits mellan hopp och oro hela tiden. Längtar så till ultraljudet så man får se det lilla/e livet spm förhoppningsvis finns där! Kram

2011-12-03 @ 16:43:22
Postat av: Anna

Tack!! Det känns bättre idag! :)

2011-12-04 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0