Partyprinsessan...

...har festat hela helgen, känns det som, och är nu galet trött!! Kl är nu 18.30 och jag har velat gå och lägga mig sen kl var 17... Jag har sovit ungefär 5 timmar per natt denna helgen och det är alldeles för lite för att jag ska må bra. Jag behöver 8h/natt!! Skratta på bara, jag är medveten om att det inte kommer att bli så sen men just nu kan jag sova 8 h/natt - i normala fall! ;) Men det spelar liksom ingen roll när jag går och lägger mig för jag vaknar ändå vid 8/9-tiden dagen efter.

                   Jag och Maria

Jag får väl försöka stå ut ett tag till. :S

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Vad bra att du har haft en bra helg.



Kul att magen börjar synas.

2011-12-18 @ 19:07:15
URL: http://dinasthlm.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag är också trött idag men jag har ändå sovit 7 timmar iaf. Fast jag tror ifs att det beror på det jobbiga, långa träningspasset på dansgolvet igår!

2011-12-18 @ 20:56:23
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0