Torsdagsdate :)

Ikväll är det återigen dags att bege mig bort till en av mina tjejkompisar som bor 1 min promenad bort på middag! :) Hon lagar alltid god mat och sen är det trevligt att få sällskap till middagen också för den delen! 

Jag slog på TVn när jag kom hem; de visar Ernsts Jul på TV4. Vilken mysfarbror han är! Han hade gärna fått komma hem till mig och göra om. Han hade faktiskt fått helt fria händer!

Imorgon ska jag hämta mina systerbarn på dagis!! Myyyyyyyys!!! På lördag ska vi fira pappa så jag tänkte bege mig hem redan imorgon...undrar vem av oss systrar som ska köpa hans present förresten...?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU ska köpa hans present :)

2011-12-01 @ 17:37:27
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Vemvet

=) Mår du bättre idag?



Kramkram

2011-12-01 @ 20:12:35
Postat av: Anna

Ja, det gör jag! Det var bara en tillfällig svacka...;)

2011-12-01 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0