Trööööött...

Jag gick minsann och la mig kl 19 igår...jag sov inte hela natten, jag vaknade till då och då men överlag så sov jag väldigt länge inatt. När jag vaknade så kände jag mig inte riktigt kry och det har känts så hela dagen. När jag kom hem så la jag mig på soffan och sov en timme och nu mår jag bra igen! Det där med sömn är ett känsligt ämne...

Jag har kommit in i en period med målade naglar - det är så roligt!! Tyvärr så har det visat sig att jag har väldigt fet nagelyta vilket gör att nagellacket inte håller mer än i några timmar innan det börjar flagna. Så jag målar om dem ungefär varannan dag men visst är det snyggt med målade naglar?! :) Jag har gått från mörklila till ljuslila till mörkblått som jag har på mig just nu. Mina naglar mår bättre än vad de har gjort på länge - kan det ha att göra med graviditeten?!

Nyårsafton ska jag fira hemma hos David och Lina. Jag pratade precis med David som berättade vad han de tänkte laga för mat - jag längtar redan kan jag berätta!! Slurp!! David tycker att det väldigt roligt att laga mat och man får alltid god mat hos dem - very nice indeed!! :) Jag har börjat fundera på vad jag ska på mig också...jag tänker inte köpa något nytt som jag ändå inte kommer att kunna använda på ett tag. Än så länge så har jag klänningar som passar. Jag har många partyklänningar som jag kan välja mellan! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Vemvet

Japp, naglar och hår växer som ogräs, väldigt trevligt faktiskt =)

2011-12-19 @ 18:36:57
URL: http://hurdetkanbli.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Du kanske kan pröva med att fila naglarna så att de blir lite rough och inte glansiga. För då blir ju naglarna lite mer "torra". Har aldrig prövat det själv men det är kanske värt ett försök.

2011-12-20 @ 00:18:46
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0