Alla Hjärtans Dag

Idag har jag faktiskt känt lite, lite mensvärk...nu kommer, tyvärr, de negativa tankarna...inte för att jag har mensvärk för det är visst ganska vanligt. Ägget ska ju vandra neråt så det är ju det man känner. Har det inte fastnat redan så kan det fortfarande göra det. Men det är, som sagt, inte därför...nu har jag bara en dålig känsla...fast hur var det nu?! Jag och min magkänsla brukar inte vara överens så jag kör på det nu också!! ;)

Om en timme ska jag vara hos frissan - det ska bli så skönt. Jag är ju blond egentligen så nu syns utväxten och det är icke snyggt! :( Min vanliga frisör är mammaledig, hon gick förra veckan. så jag ska bli friserad av en tjej som är ny på salongen. Jag är inte direkt nervös, jag är inte så kinkig! ;)

Helen ringde idag - på lördag åker jag med henne till Linköping och tittar på Melodifestivalen!! :) Jag älskar det mesta som har med Schlager att göra så jag blev jätteglad! Det positiva med att jag är gravid (POSITIVA TANKAR!!!) är att vi kan bege oss hemåt relativt tidigt på söndag. Vi behöver inte spendera en massa dötid på ett hotellrum bara för att vi har druckit för mycket alkohol kvällen innan! Helen lär ju ha druckit för mycket...;)

Det är ju Alla Hjärtans Dag idag - inget som jag firar eftersom jag inte har någon att fira det med...den dagen är ju bara rolig om man har en partner. Men jag ska ju till frissan så jag är glad och nöjd ändå! :) Tyvärr behöver jag städa min lägenhet så det blir kanske ingen rolig Alla Hjärtans Dag ändå...det är ju ändå måndag! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man kan även äta hjärtformad prinsesstårta fast man är singel!

2011-02-14 @ 19:13:13
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0