Bläää...

Jag mår inte riktigt bra...:( När jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade. Efter en halvtimme vaknade jag igen (jag har typ en inbordes klocka som gör att jag "bara" sover en halvtimme när det inte är dags att gå och lägga sig för natten...) och kände mig lite konstig. Jag frös liksom...så jag tog ett varmt bad men det känns inte direkt bättre. :( Det är ju aldrig kul att vara sjuk men just nu känns det inte alls bra, kan jag tala om! Men jag hoppas att detta går över bara jag blir kvar hemma ikväll och slappar på soffan. Sen när jag vaknar imorgon så är allt bra igen! Positivt tänkande!! :)

Detta gör ju dock att jag missar quizzen på Fagans ikväll. Men så får det vara!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, positiva tankar. Jag har då som sagt varit sjuk i lite mer än två veckor. Har äntligen blivit frisk (ingen mer rundgång) och ikväll känner jag att jag har ont i halsen. Men ja, jag försöker verkligen ignorera det och tänka positivt. JAG ÄR FRISK!!

2011-02-10 @ 21:30:32
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0