Då kör vi igen!

Igår var jag på middag hos David och Lina och åt faaaaantastisk god mat!!! Jag var mätt när jag kom hem vid 1-tiden inatt!! När jag kom hem så la jag fram ägglossningstesten på handfatet eftersom det är tid att sätta igång med dem igen. Jag vaknade vid halv 9 och var galet kissignödig så jag gick upp. Jag kan berätta att det var en jäkla tur att jag hade lagt fram testen annars hade jag glömt bort det helt och hållet!! Testet funkade med en gång ;) men det var negativt...jag hade inte väntat mig något annat. Idag är dag 12 i min menscykel...så nu kör vi igen!

Efter testet gick jag och la mig igen och sov vidare till halv 12!!! Jag är absolut ingen sjusovare men så skönt det var!! Så nu sitter jag i soffan i morgonrock och skriver på min blogg! :) Jag har INGET bestämt idag - jag vet inte när det hände sist! Så jag tror att det blir ett bad och sen så...vet jag inte alls...en tur till biblioteket kanske?! JA, det blir det nog! Ikväll börjar Melodifestivalskarusellen så det tänkte jag i alla fall titta på. 

Ha en härlig lördag!!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar dagar där man inte har något planerat. Tyvärr så händer det väldigt sällan när man är student men snart så...

2011-02-09 @ 14:47:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0