Den nya frisören!

Maj Gadd!! Den nya frisören är super!! Jag är jättenöjd med Maria som har varit min frisör innan men att "stajla" håret är inte riktigt hennes grej. Hon klipper jättebra och frisyren håller hur länge som helst! Men denna tjejen, Emma heter hon, började prata olika stylingtips med en gång. Jag försöker nämligen låta håret växa ut lite - inget avancerat alltså men lite, lite längre. Under tiden så är det inte så lätt att göra något roligt åt håret - det blir snabbt "hängigt" liksom. Men det var inte problem i hennes ögon sånt gillar jag. Jag fick en massa tips...sen vet jag inte om jag kommer att använde dem men det är en annan femma. Jag blev i alla fall jättenöjd med min nya frisör! Det sa jag till henne också. Och jag fick positiv feedback från henne! Så härligt så här en måndagkväll! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ibland kan det vara bra med ett byte fast man är helnöjd, mest för att någon annan då kan komma in och se det från en annan synvinkel. Man blir ju lätt hemmablind. Detta gäller naturligtvis mer än frisör men det var just frisör jag menade i detta fallet!

2011-02-14 @ 19:15:54
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0