Det spänner...eller?

Igår när Vivi var hos mig på middag så kom vi att prata om hur det hade känts för henne när hon var i början av sina graviditeter. Hon hade bla känt att det hade spänt liksom över nedre delen av magen, där det känns när man har mensvärk. Idag kände jag likadant! Jag var överlycklig - som sagt så ser jag allt, allt som tecken på att jag är gravid! ;) Men den där spänningen släppte när jag hade varit på toaletten och kissat...så var det med det...:S

Idag när jag skulle besöka en butik som ligger i centrum av Karlshamn så passade jag på att ta mig en tur bland klädesbutikerna. Här är lite roliga och annorlunda butiker så det gör jag alltid när jag är här. Men det hade inget roligt tyckte jag. Det känns sådär att köpa kläder eftersom min plan att vara gravid i 9 månader gör att jag lär behöva lite andra kläder än vad jag brukar titta på...men jag hittade en svart klänning på rea i Esprit-butiken så den köpte jag...fast jag lär inte kunna använda den länge till! ;)

Jag har tryckt i mig 2 påsar av de nyheterna som jag fick av säljaren på Leaf så nu mår jag lite illa igen...:S

När jag idag pratade med en kollega så frågade han om jag inte skulle gå ner i vikt?! Med tanke på vad jag har ätit de senaste dagarna... Jag hade helt glömt bort att jag hade sagt att jag skulle gå ner i vikt - det var ju anledningen till att jag inte drack på förra konferensen!!! Ooooops...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Igår på jobb konstaterade en arbetskamrat att jag inte alls blir pigg av kaffe utan att det är som jag lurar mig själv. Först blev jag lite sur men sen när jag funderade på det så kan jag ju faktiskt inte säga att han har fel. Vem vet. Hjärnan kan verkligen spela spratt på en. Med detta sagt så vill jag bara säga att det är klart att du är gravid!

2011-02-17 @ 20:20:27
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0