En härlig känsla!

Ibland kan jag få en sån där härlig känsla i mig - typ så som det känns när man är nyförälskad! Den kan komma precis när som helst, dygnet runt. Jag är inte förälskad i någon för tillfället...tja, det skulle vara i livet då...;) Men inte i någon karl, menar jag. ;) Då är det ju helt fantastiskt att den känslan kan infinna sig ändå. Jag fick den precis när jag bäddade sängen tex! Det är verkligen PRECIS NÄR SOM HELST!! :) Att känna sig så lycklig är uuuuunderbart! Men jag är så enormt nöjd med min tillvaro! Nu låter väl detta som en sak man bara säger; jag har inte hittat mannen i mitt liv och jag har inga barn och detta är ju "saker" som jag faktiskt vill ha så då borde jag väl inte vara så jäkla nöjd med mitt liv...men jag är det ändå! På vägen till barn och hitta mannen i mitt liv så lever jag nämligen precis så som jag vill leva! Lite mer träning kanske men det är ju petitesser...;) Jag har världens mest underbara familj, de absolut härligaste vännerna och det bästa jobbet! :) Jag är verkligen så himla NÖJD med min tillvaro!! :)

Ha en uuuuuunderbar lill-lördag! :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

You go girl ;)

2011-02-09 @ 14:46:00
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det underbart när dessa rus kommer över en. Tyvärr så var det ett tag sen det hände mig. Beror nog tyvärr på all skolstress. Men jag tänkte ta ett bad nu och tänka lite på att jag faktiskt är färdig socionom om fyra månader och det är ju inte fy skam efter 3,5 års slit... skulle kunna komma ett litet rus då!

2011-02-09 @ 15:03:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0