Härlig dröm

Inatt vaknade jag av att jag skrattade! :) Det är en helt underbar känsla att vakna av. Av någon anledning när jag gör det - det händer faktiskt lite då och då - så ligger jag och försöker att inte skratta...jag försöker liksom att hålla det inom mig, ungefär som man gör när man är någonstans och börjar skratta där det absolut inte passar sig att asgarva!! Jag vet inte varför för jag vet inte riktigt vem det är jag skulle störa... I denna drömmen spelade jag kort med mina systrar vid köksbordet hemma hos mamma och pappa. Visserligen brukar vi tre ha väldigt roligt tillsammans men att det var så roligt att spela kort, det kommer jag inte ihåg...jag får nog försöka få till ett kortspel nästa gång vi är hemma samtidigt. ;)

Igår fick jag förresten en väldigt stark känsla av att ägget har fastnat ordenligt!! Man kan nog lugnt säga att känslorna far upp och ner! Med tanke på att jag inte för speciellt länge sen (igår morse?!) kände precis tvärtom så kan man nog lugnt säga att mina stackars nerver hänger utanför nu...det är en vecka kvar innan jag kan ta mitt graviditetstest...det har varit en lååååång vecka och denna veckan lär inte gå snabbare...:S

Nä, nu ska jag bege mig hemifrån!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så orättvist, det har ALDRIG hänt mig och det händer dig ganska ofta verkar det som. Däremot har jag vaknat av att jag har gråtit, men det är ju inte lika kul...

2011-02-15 @ 10:24:36
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0