Hormoner?

Jag har fått en massa plidor i ansiktet...främst på mina kinder...det är inget jag inte kan trolla bort med lite smink men det är ändå inte så trevligt. När jag berättade det för mamma och Lisa så sa mamma; "hormoner..." "Åh", sa jag då, "är det för att jag är på väg att bli gravid?!" "Ja", sa mamma, "det kan det vara." :) :) :) ALLT, ALLT är tecken för tillfället som gör att jag känner att denna gången händer det! :) Det är nu till helgen som det är dags för ägget att "ta plats"...håll tummarna, please! :) Helt plötsligt så gör det inget att jag har ansiktet fullt med plidor...;) Mamma frågade innan om det känns annorlunda denna gången...jag känner mig lugnare, eller vad man ska säga. Förra gången var ju allt verkligen så nytt. Jag känner mig lugnare, säkrare och mer positiv...jag kan inte riktigt förklara det på något annat sätt. Sen kändes det också annorlunda när jag blev inseminerad, som jag har berättat redan.  

Idag känner jag inte alls av det jag kände igårkväll...att jag mådde dåligt, menar jag. Det är ju skönt, naturligtvis! Nu är det helg och även om jag inte ska göra något speciellt så känns det ändå bättre att inte vara dålig. 

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt! Det ser inte ut som att du har åkt på min maraton-influensa. Lucky you!

2011-02-13 @ 18:31:04
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0