Hur gick detta till?!

Jag har ägglossning!!!!! Förra gången hade jag ägglossning på dag 19, tror jag att det var, och denna gången är det på dag 13!!!!! Snacka om oregelbunden mens!!!!!! Jaha, undrar nu hur detta funkar...StorkKliniken har ju stängt för dagen...jag ringer direkt imorgon helt enkelt...ja, då blir det insemination imorgon då...detta är ju helt sjukt...jag hänger inte riktigt med, känner jag. Jag trodde att jag skulle få hålla på med testen hela veckan och att det skulle visa positivt i slutet av veckan...nu fick jag fjärilar i magen...jag måste ringa mamma!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det blev inte så mycket att fundera på denna gången. Skönt att det gick fort!

2011-02-09 @ 14:56:17
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0