Ingenting...

Förra gången så hade jag liksom som en mensvärk hela tiden men nu känner jag ingenting...jag vet inte om det är positivt eller negativt...eller, det är klart att det är positivt!! ;) Ägget fastnar ju nu i dagarna så det har nog redan satt sig! Jippi!!!!! :) Jag sa igår till Lisa; "tänk att på julafton har vi en bebis! Eller, JAG har en bebis!!" När Emma fick Filippa var jag väldigt noga med att säga att VI hade en bebis - Emma är måhända mamma men mostrar, mormor och morfar är också eeeeextreeeemt viktiga!! ;) Jag hoppas ju att min familj känner likadant!

Jag har drillat Filippa hårt sen hon var liten att säga Moster Anna - att vara moster är, än så länge, det viktigaste i mitt liv! Hon säger enbart Moster Anna och Moster Lisa nu. Hannes är så liten så han har bara sagt Anna. Men det har jag ju varit glad över ändå - att han säger mitt namn liksom. Men igår hände det; "Var är moster Anna?" hörde jag honom fråga Emma. Vilken lycka!!! Sen sa han moster Anna resten av kvällen! :) Ev blir det fika idag och då har jag träffat dessa underbara och fantastiska barn tre dagar i rad!! Uuuuunderbart! :) Men Hannes har vattenkoppor och enl mamma så var han riktigt dålig igårkväll så vi får se hur det blir med fikan...

Igår var jag hos Jenny och hennes familj och åt middag, tittade på Melodifestivalen och mös! Det var längesen jag träffade dem. Det hinner gå lång tid mellan gångerna vi ses men som tur är så märks inte det av. Vi har i och för sig mycket att uppdatera varandra med men annars märks det inte. Jenny var en av de som fick reda på mitt beslut allra först, innan min familj till och med. Först berättade jag det för David och sen blev det Jenny. De var så positiva båda två så jag kände att jag hade tagit helt rätt beslut! :) Vilka underbara människor jag omger mig med; både när det gäller familj och vänner! <3

Ha en härlig söndag!

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0