Jag är säker!

I förmiddags var jag så säker på att ägget har fastnat så jag har aldrig någonsin varit så säker på något i hela mitt liv!!! Det var helt galet! Jag pratade med David och berättade det för honom och vi har redan kommit överrens om att jag ska ner till honom och hans familj nästa vecka för att fira! :) Laga god mat - David är jätteduktig på att laga mat - och dricka gott! För min del blir det ju då något alkoholfritt men jag gillar verkligen coca-cola så det ska nog ordna sig ändå. ;) 

Ikväll kommer Vivi på middag. Egentligen skulle Åsa också ha kommit men hon ligger hemma och känner sig slö och febrig. Så det blir "bara" jag och Vivi...jag tror nog att vi ska kunna snacka ihjäl varandra ändå! ;) 

Imorgon ska jag köra till Karlshamn och jobba. Jag stannar över natten. Normalt så brukar jag faktiskt träna när jag är där men jag är inte alls intresserad av det nu...jag känner mig superlöjlig men så är det. Jag kommer att börja träna igen men jag väntar ett tag till med det. 

Ha en trevlig lill-lördag! :)

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig dag i Karlshamn. Hade gärna åkt dit själv... allt för att slippa plugga för tillfället :(

2011-02-16 @ 21:07:59
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0