Jo, det gör det...:)

Minsann om det inte spänner lite nu...och då har jag ändå varit på toaletten och kissat! ;) Jag skiter just nu i om det är bara jag själv som framkallar "symptomen" - jag tänker njuuuuuta av att det spänner i min livmoder! :) Josefine frågade mig innan idag om dessa två veckor har gått lite snabbare än förra omgången (vi vet båda två att två veckor är två veckor oavsett vad som händer...:S) men så är inte alls fallet! :( Det går lika sakta denna gången som förra gången. Men denna gången känner jag betydligt mer känslor...och uppenbarligen mer symptom...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Loulou

Hej Hjärtat, jag håller tummarna. Hoppas, hoppas, hoppas. Ha det bra i Karlshåla. Puss puss

2011-02-17 @ 20:13:16
Postat av: Lisa

1+1=3, sa vår lärare för ett tag sen, kommer faktiskt inte ihåg sammanhanget men jag var sjukt trött och ville vara lite rolig och tittade på en klasskompis och sa lite frågande Nej... Klasskompisen började skratta mitt i föreläsningen så att jag nästan fick hålla henne för munnen. Tydligen hade jag verkligen sett ut och låtit som en dum blondin... Är du säker på att två veckor alltid är lika långa...

2011-02-17 @ 20:24:33
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: sandra

Anna!!! Snart måndag!!! Kram

2011-02-18 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0