Melodifestivalen - igen!

Igår ringde Helén och bjöd återigen med mig till en av delfinalerna i Melodifestivalen! :) Denna gången är det i Malmö och det är nu på lördag...om någon har missat det!? ;) Jag är en riktig schlagerdiva - det är helt underbart! Sen är inte låtarna detta året något att hurra över men det skiter jag i - det är själva karusellen runt det hela som jag gillar. Speciellt om man får se det live!!! :)

Det har snöat inatt - heeela natten så det var helt vitt när jag vaknade imorse! Jag är så trött på detta - det är snart mars, det räcker med snö nu. Fast förra året snöade det i april...

Jag pratade med Åsa innan idag. Jag bestämde mig för att följa med på quizz imorgon på Fagans. Men jag kommer inte att dricka något alkoholhaltigt. Det är bara dumt att göra det för nästa gång så kan jag kanske inte och då känns det bättre att hålla på, utåt sett alltså, att jag "bara" dricker en gång i veckan fortfarande. Sen att jag inte direkt har gått ner i vikt den senaste tiden eftersom jag har levt på en massa onyttiga saker behöver vi ju inte låtsas om...de kilona kan jag klä bort, som tur är! ;)

Ikväll  blir det träning igen med Josefine. Igår körde vi styrka men idag blir det nog bara kondition...tror jag. Jag har även tvättid ikväll men jag har inte så mycket tvätt så jag hinner med lite träning också!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var helt underbart att komma tillbaka till Malmö igår och se att snön var borta. Där var nämligen en hel del i Stockholm och det snöade även här när vi lämnade Malmö i onsdags. Hoppas nu bara att den håller sig bort till december!!

2011-02-26 @ 15:44:10
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0