Melodifestivalen! :)

Imorgon blir jag hämtad av Helen kl 9.00, då ska vi bege oss till Linköping för att titta på Melodifestivalen! :) Det ska bli väldigt trevligt. Det innebär också att hela dagen imorgon kommer till att gå åt att umgås med människor som jag aldrig, förutom Helen då, har träffat innan. Det är bra, tycker jag, för då kommer tiden gå snabbt eftersom det blir många nya intryck. Sen är det ju själva festivalen på kvällen och då tänker man inte på något annat än det. Sen vet jag inte vad som händer efter det men söndagen blir det hemfärd sådå sitter vi i bilen igen och pratar...med detta vill jag ha sagt att det känns som om denna helgen kommer att gå snabbt! Så det kan bli måndag och dags att göra testet!!! :)

Fredagkvällen blir nog dock lååååång...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, roll on Monday!! Jag har ju "sportlov" så det är helt okej för mig att det blir måndag!

2011-02-19 @ 10:25:00
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0