Mer träning...;)

Idag var jag på Friskis med Josefine - det blev styrketräning för oss idag. När vi skulle göra insidan av låren så höll jag på att trilla av maskinen!! (Vilket i och för sig är ganska omöjligt med tanke på hur maskinen ser ut men jag har en tendens att överdriva lite...;)) Det gjorde så fruktansvärt ont!! Snacka om träningsvärk! Fast det gjorde mest ont på ett sätt så jag kände att det var träningsvärk...men det blev ingen träning av insidan av låren för min del i alla fall. ;)

Jag har på Vänner i bakgrunden och just nu är det avsnittet där hela gänget har varit på någon slags konferens som Ross skulle prata på. Nu är de hemma och Ross har naturligtvis fyllt hela sin väska med schampoo från hotellet och de har gått i sönder i väskan! Herregud, vad jag skrattade!! Han har en enorm mimik - jag älskar hans kroppsspråk och ansiktsuttryck!! :)

Middagen igår var trevlig - Jenny bjuder alltid på god mat! Hon kände inte till detta innan ang mitt beslut om insemination men jag berättade det för henne igår. Hon tog det precis så bra och positivt som jag misstänkte att hon skulle göra. Vi har känt varandra i över 20 år så det kändes konstigt att hon inte visste det. Men nu kommer jag inte att berätta det för fler förrän jag är gravid och graviditeten är offentlig!

Imorgon är det dags för Pastaklubben och där är det bara Emma och Louise som känner till det. Vi är alltså bara 6 st som träffas...så med mig inräknad så är det hälften som vet det! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad bra att du tar hand om dig Anna! Kram

2011-02-03 @ 10:39:05
Postat av: Lisa

Haha, jag såg nästan precis reprisen av det avsnittet. Ross är min favorit. Han är helt sjukt duktig på kroppsspråk och ansiktsuttryck!

2011-02-03 @ 16:01:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0