Min lilla mamms...

Det blev lite hårdare igår än vad jag hade tänkt mig...kan det vara så att mamma, som ju var lite orolig för just det, känner mig bättre än vad jag gör själv?! Jag spårade alltså inte ur - men jag drack mer än vad jag hade tänkt göra... Inte för att jag ljög för min mamma för det var verkligen min mening att ta det lite lugnare än vanligt men jag kan inte ljuga för henne! Det har jag aldrig kunnat! Jag är ganska dålig på att ljuga över lag - det är bara jobbigt att hålla reda på vad man har sagt inte sagt - men för mamma är det mer eller mindre omöjligt! Vita lögner kan jag köra för alla, även för mamma. ;) Ibland försöker jag att dra en vals men det kommer alltid fram förr eller senare att mamma har vetat hela tiden att jag har ljugit. Eller inte ljugit alltid men undanhållit sanningen för henne...hon känner mig (allt)för väl! Aaaaaw, min lilla mamms...<3

Jag har inget planerat idag...ev går jag över gatan och hyr en film...vi får se vad som händer.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, ingen kan se igenom mig som mamma kan. Inte värt att ens försöka sig på en lögn... och så får jag så sjukt dåligt samvete efteråt också!

2011-03-01 @ 14:20:31
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0