Negativt resultat! :(

Tur i oturen så märkte jag ju av att mensen var på väg igår...men även om jag var förberedd på det så blev jäg ändå ledsen när jag såg det negativa resultatet på stickan. Jag la mig i badet och kände inte av det så mycket först...men seeeeen kom det! :( Som jag har gråtit och så himla ledsen jag är! Jag tänkter lite att jag väntar med att sminka mig tills jag är klar...men då får jag nog lämna hemmet osminkad och det lär ju inte hända! ;) Det kan ju aldrig vara bra att gråta så här mycket direkt på morgonen - hur blir resten av dagen då?! Och hur svullen blir jag?! ;) Men då kan ju träna ikväll...i alla fall...om jag känner för det...

Ha en bra måndag - jag ska göra så gott jag kan för att få min till att funka!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Kram

2011-02-21 @ 16:15:18
Postat av: Lisa

Usch, verkligen jättetråkigt. Stora kramar från lillasyster <3

2011-02-21 @ 19:54:45
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0