"Partypinglan"

Aaaaaaw, min underbara mamma är lite orolig inför lördagens festligheter. Att jag ska dricka för mycket trots att jag går igenom det jag går igenom...så att säga. Så jag fick lugna ner henne innan idag. Jag kommer att dricka lite vin på lördag men inga mängder - jag tänker inte få till någon sån där galen fylla som jag fick innan jag började min resa till att bli mamma på egen hand! Det känns väldigt, väldigt onödigt när jag nu har inseminerats 2 gånger utan att bli gravid. Jag fick ju reda på när jag och Louise var på journalsamtalet att rökningen skulle jag sluta med helt och hållet och alkoholen skulle jag dra ner på. Det har jag verkligen gjort också! Och eftersom jag inte tänker dricka så mycket så lär jag inte röka heller! :)

Ikväll är det dags för quizz på Fagans - där tänker jag bara dricka alkoholfritt! Jag har även hunnit med att träna en liten runda så jag känner mig ganska nöjd. Innan idag fick jag för mig att försöka ta på mig mina "snygge-jeans" och hör och häpna: jag kunde knäppa dem utan att det såg alltför jäkligt ut!!! Jag fattar faktiskt ingenting! De senaste 2 veckorna har jag inte tränat ett dugg och tryckt i mig en hel del onyttigheter! Men Josefine trodde att det hade med att jag inte har druckit alkohol...och allt vad som medföljer i dess spår...och det är kanske inte helt fel...glad blev jag i alla fall! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hm, under om det är därför jag bara har gått upp 1,5 kg sen jul. Jag har VERKLIGEN tryckt i mig sen julafton utan att röra på mig ett dugg och ändå bara gått upp 1,5 kg. Jag har varit helt chockad när jag har vägt mig men jag har ju ifs inte festat så mycket den senaste tiden. Måste vara det!!

2011-02-26 @ 15:46:42
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0