Som sagt.

Idag har jag varit helt enormt chokladsugen...:( I normala fall så innebär det att min mens är på gång...:( Jag köpte 4 st Marabou dubbelbitar och tryckte i mig...efter det blev jag, naturligtvis, illamående! :S Det känns även som mensen är på gång att komma precis när som helst...jag vet att jag ska tänka positivt men det är lite svårt när kroppen reagerar som den gör för tillfället. Men samtidigt så får jag en sån stark känsla att NU SÅ!!! Nu sitter ägget där det ska...det kan ju dock bero på att jag framkallar den känslan eftersom det är så jag vill att det ska vara. Ett tag så kände jag ju inte av att ägget rörde på sig men det har känts lite då och då idag...tycker jag. Idag har jag även haft ont i ländryggen - det började faktiskt redan igår. Jag brukar i och för sig inte ha ont i ryggen när jag ska ha mens, det händer men det är väldigt sällan. Men det kan ju vara en sådan gång denna gången... Åh, nu vill jag att det ska vara måndag så jag kan ta det jäkla testet och så visar det att jag är gravid! Voilá!! Hur svårt kan det vara?! ;) Precis som förra gången vill jag gå och lägga mig och sova och inte vakna igen förrän måndag morgon...men då missar jag Melodifestivalen så det var nog inte så bra ändå...;)

Imorgon kommer Åsa och Vivi på middag! Jag tänkte bjuda på en kycklinggryta som jag hittade på Tasteline. Den verkade god och LÄTT! Som ni märker så betonade jag det sistnämnda ordet! ;) Jag ska i alla fall iväg och handla till det nu. Jag har även hunnit städa redan så det är gjort - ibland är det bra att bjuda in vänner för då blir jag "tvingad" att städa. Det är alltså bara en vecka sen sist men det är helt sjukt vad jag kan stöka upp. Denna gången har jag verkligen dragit ut på det för jag har inte alls velat städa. Det vill jag aldrig men denna gången var trögare än vanligt. Men nu är det, som sagt, gjort så nu behöver jag inte städa på ytterligare en vecka! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ont i ryggen? Ja men då är det ju klart att du är gravid. Det brukar ju gravida ha... kanske inte så här tidigt ifs...;)

2011-02-15 @ 18:51:02
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0