Sööööööndag!

Fast jag sov till halv 12 igår så gick jag och la mig halv 11 på kvällen igår och då var jag jättetrött!! Det blev 1,5 h på Biblioteket igår. Jag cyklade dit och hem - vart man än cyklar i Malmö så har man motvind! Det är helt galet!! Sen fixde jag iordning lite mat och sen begav jag mig till Maxi och köpte lite ostar. Så jag hade ostbricka här hemma medan jag tittade på först Shrek, tredje filmen (jag hade mest den på i bakgrunden så jag kan inte riktigt återberätta den...) och sen blev det Melodifestivalen. Men det är inte riktigt vad det brukade vara...

Idag blir det brunch på stan med Louise och sen blir det till att bege sig till farmor och farfar en liten runda. Jag hoppas på att det blir middag hos mamma och pappa idag så jag slipper bry mig om det.

Hade det inte varit för att jag testar 2 ggr/dag om jag har ägglossning eller inte så hade jag trott att jag hade ägglossning nu. Det känns lite som mensvärk redan nu. Fast det är väl för att det "förbereds" liksom...;)

Nu ska jag lägga mig i ett bad!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gör DU 1,5 timme på biblioteket? Jag menar inte det som det låter. Jag menar det är inte så att jag tycker att du är trög eller så men har du något projekt på gång eller? Själv kan jag lätt spendera 1,5 timme på bibblan. Jag behöver inte ens plugga. Jag älskar att gå runt på biblioteket och bara titta efter böcker. Kolla lite snabbt i dom och lukta i dom. Ibland tänker jag att jag skulle ha blivit biblotikarie...

2011-02-09 @ 14:50:25
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha! Tack för den, Lisa!! ;) Jag läste tidningar - de har ju alla möjliga olika sorters, supertrevligt! Alltså, nu menar jag inte dagstidningar utan mer magasin.

2011-02-09 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0