Underbara människor!!

Jag vill bara berätta för alla underbara och fantastiska människor som jag har i min närhet att idag mår jag betydligt bättre! Gårdagen var verkligen fruktansvärd men idag har det varit mycket bättre. Det är supertråkigt att ägget inte fastnade och just nu är det det ENDA jag önskar mig i hela världen; att ägget hade satt sig! MEN man kan ju inte alltid få som man vill. Men tack åter igen för de fina kommentarerna, de uppmuntrande smsen och de fantastiska samtalen!! :) Vilka underbara människor jag omger mig med!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, vad vore livet utan den underbara familjen och alla underbara vänner...

2011-02-26 @ 15:41:16
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0