Usch, vilken dag. :(

Denna dagen har varit jäkligt jobbig! Jag åkte och träffade Helén imorse för en fika och började gråta nästan med en gång! När jag sen lämnade Malmö så hann jag knappt till Lund förrän tårarna kom igen. Jag ringde Helén som satt på andra sidan luren och försökte trösta mig så gott hon kunde. Det är ju inte så lätt, jag menar; inget kan ju sägas just nu för att få mig och må bättre! :( Men det är himla skönt att "bara" kunna ringa någon som finns där för att lyssna och säga några tröstande ord ändå. Sen har det kommit lite tårar då och då under dagen men inget avancerat. Hur kan man bli så ledsen över något som man aldrig har haft?! Det är ju helt sjukt...:(

Ja, ja, nu är det dags för mens och sen blir jag ägglossningskärringen igen! ;) Naturligtvis så blir det en ny insemination, jag hoppas ingen undrar över det?! ;) Tredje gången gillt!!!

Fast jag känner mig helt tom och urlakad så känner jag ett enormt stort behov att sticka iväg till löpbandet och springa där. Så det ska jag göra. Jag tänker springa tills jag inte kan gå längre...typ...;)

Stort tack för alla fina sms och telefonsamtal idag! Det värmer i allt elände...usch, nu kommer tårarna igen! Iväg till löpbandet!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

JA, tredje gången gillt!!

2011-02-21 @ 19:56:13
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Stina

Anna, jag vill bara krama dig när jag läser dina senaste inlägg!! Tänk på att du hela tiden kommer närmre det positiva resultatet - så glada vi alla kommer vara då!!! Som sagt, tredje gången gillt :-)!

2011-02-22 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0