Blödning...?

Hm, jag var precis på toaletten och jag har nog fått en liten blödning...sen om det är mens eller en blödning för att ägget har satt sig det vet jag inte. Det är visst vanligt med blödning när ägget sätter sig...jag har inte berättat detta innan men jag tror, tyvärr, inte att detta ägget har fastnat...:( Min magkänsla är absolut inget jag sätter stor tilltro till för jag känner knappt aldrig av någon magkänsla (det är visst väldigt ovanligt för det verkar alla runt omkring mig känna ganska starkt av...) men just denna gången så säger min magkänsla mig att det inte blir något...MEN jag fortsätter med mina affirmationer och positiva tankar eftersom positiv energi kan förflytta berg!!! Och få ägget att fastna...;) På söndag är det ju i alla fall dags för graviditetstetet - tänk att två veckor kan kännas som en eeeeevighet! :( Jag har ju liksom konstant "mensvärk" men det är visst vanligt. Tja, det är ju bara till att avvakta och se...

Igår var jag ute och åt med Malin, Stina och Sandra på Volym - lika trevligt som vanligt! :) Volym har blivit "vårt" ställe - jag går knappt dit med någon annan faktiskt...;)



Jag kan, utan att ha diskuterat saken närmre med de andra tjejerna, berätta att vi är betydligt mer nöjda med denna bilden på oss än den jag la ut igår! :D Aaaaaaaw, mina goa´ tjejer! <3 Alltid lika glada, positiva, intresserade och stöttande för mig och min bebis...eller för mig och för mitt ägg ska jag kanske säga...;)

Nä minsann, nu får jag återgå till min körplanering!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Nöjd med bilden vet jag inte.. ;-), du var i alla fall den som absolut är bäst!! Tack för igår tjejen, hoppas din nyfunna magkänsla inte stämmer... Puss

2011-01-21 @ 13:39:45
Postat av: Lisa

Jag VET att du är gravid, jag funderar inte ens på det! POSITIVA TANKAR!!

2011-01-21 @ 20:53:46
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Aaaaaaw, min underbara lillasyster!!!! TACK för de orden!!!! <3<3<3

2011-01-22 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0