Dag 14...

Nu är jag på dag 14 i min menscykel och fortfarande ingen ägglossning!! :( Jag börjar undra om jag kommer att vara en av de där kvinnor som det inte syns på när man använder testerna...eller så är jag en av de kvinnor som INTE har ägglossning så här tidigt...håll tummarna för det, please!

Jag och Åsa slöar och slappar i Löderup och det är såååå sköööönt! :) Men nu börjar jag faktiskt se fram emot att börja jobba på måndag...det kan vara för att det fortfarande återstår 5 dagars ledighet. ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det var nog för att du hade 5 lediga dagar kvar som du tänkte så, eller?!

2011-01-09 @ 10:49:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0