Dag 15...

Fortfarande ingenting! :( Jag känner hur jag håller på att bli en sån där ägglossningskärring som bara tänker på sin ägglossning hela tiden...fast skillnaden på mig hur jag lever nu och om jag hade haft en pojkvän att skaffa barn med är att jag hade haft sex varje dag...flera gånger om dagen under tiden jag tror att jag har ägglossning. Men jag kan ju inte åka till StorkKliniken och bli inseminerad om jag inte vet liksom...dryyyyyyyygt! Men nu har jag mailat till StorkKliniken och frågat hur länge till jag ska göra testen i denna cykeln. Det är bara till att vänta och se vad de har att säga. Det känns nästan som om någon någonstans inte tycker att det är en så bra idé att jag skaffar barn på egen hand...men jag vet att jag inte ska tänka så och jag ska genast sluta med det! Jag var bara tvungen att berätta det...

Tillbaka i storstan igen! Nice! Det har varit fantastiskt skönt med några slappedagar men det är lika skönt nu att vara tillbaka. Så ikväll är det finstassen på för ikväll är det lill-lördag! ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det hade ju varit skönt om man kunde åka och inseminera sig några gånger hela tiden för att liksom vara på den säkra sidan...

2011-01-09 @ 10:51:44
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0