?!

Jag har fortfarande inte fått min mens! Antingen så har jag galet oregelbunden mens (min senaste mens kom 21 december vilket innebär att det är 34 dagar sen!!) eller så är jag helt enkelt gravid! ;) Tyvärr så tror jag att det är det förstnämnda som gäller...men hoppet är ju som bekant det sista som överger oss. :) Men faktiskt så kommer jag att ta ett till graviditetstest på onsdag om jag inte har fått mens imorgon. Det är lika bra. Vem vet, nästa inlägg är kanske att jag är graaavid!!! Åååå, hade det inte varit trevligt att läsa det inlägget?! Jag ser fram emot att få skriva det i alla fall.

Gårdagen blev, trots allt, en mysig dag. Jag blev inte jätteledsen eftersom jag anade att mensen var på gång men det är klart att jag ändå blev besviken. Men jag tror att jag hade förberett mig mentalt innan på ett negativt resultat så därför blev det inte så hårt när det visade sig stämma. Jag körde hem till mamma och pappa och söp in en massa energi och fick mysa med världens mest fantastiska och underbara systerbarn. Ja, och så mina systrar och föräldrar också...;)

Usch, fast nu när jag sitter här och skriver så blir jag faktiskt ledsen...:( Jag kan gilla känslan när man har fått gråta ut riktigt ordentligt men den känslan vill inte riktigt infinna sig...hur mycket jag än gråter och idag har jag gråtit en del...av olika anledningar. Mensen MÅSTE vara på väg med tanke på hur blödig jag är! ;) Just nu vill jag faktiskt mest av allt - förutom att vara gravid då - bli kramad av min mamma. Hon kan kramas riktigt, riktigt bra!! Nä, nu är jag jätteledsen! Jag får nog sluta skriva för idag eftersom jag knappt ser vad jag skriver längre... Livet kan ju inte alltid vara på topp - då hade jag ju inte uppskattat det så mycket som jag annars gör! 

Jag återkommer! Jag ska bara försöka sova bort lite av de här tråkiga känslorna...det verkar ju inte gå att gråta bort dem i alla fall! ;) 

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur jobbigt det än är, brukar det kännas skönt att gråta ut... Och idag är det en ny dag, jag tror faktiskt det är världens bästa tisdag!! :-)

2011-01-25 @ 09:43:41
Postat av: Lisa

Ja, ibland är det skönt att bara få gråta. När jag känner mig lite så där halvfärsig med mitt gråtande men ändå inte riktigt kan gråta mer så brukar jag titta på en riktigt sorglig film, då brukar oftast allt komma och sen är jag som ny igen!

2011-01-26 @ 23:43:18
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0