Lite krasslig

Det började faktiskt redan igår med att jag hade lite ont i halsen. Idag känns det ännu värre. Och så den där känslan när man känner att något är på gång i kroppen...det känns liksom i lederna och musklerna...:( Ja, ja, det är bara till att gilla läget...men jag måste vara friskt till på fredag eftersom jag ska på singelförfest då! ;) Hahahaha! Antagligen kommer det fler tjejer än killar. ;)

Nu på morgonen ska Hannes opereras för sitt smultronmärke! Vårlillagoding!! <3 Emma lovade att höra av sig sen. Jag ska inte vara i Malmö idag men jag kan kanske köra till MAS lite senare i eftermiddag och hälsa på dem.

Men nu ska denna "sjuklingen" iväg och jobba! Jag äääälskar mitt jobb! Det är en himla tur eftersom jag just nu egentligen mest hade velat bli kvar hemma...men det pratade jag och David om igår; även om man inte VILL bege sig iväg och jobba så är vårt jobb så himla socialt så man tvingar sig att le och skratta även om man inte känner för det och då mår man faktiskt bättre! Det har jag läst i en bok, provade det och märkte att det funkade! Le på bara så följer kroppen och känslorna med! Därför intalar jag mig också att jag är frisk, hel och fulländad! Mitt mantra som jag säger ett antal gånger varje gång jag ska gå och lägga mig! Så jag kommer att må utmärkt om ett tag! :)

Ha en härlig lill-lördag!! Det tänker jag ha!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hoppas inte att du åkt på samma sak som mig bara. Sen i fredags förra veckan har jag pendlat mellan frisk och sjuk varje dag. Feber - frisk - snorig - frisk - ont i halsen - frisk - täppt i näsan - frisk och ikväll har jag fått lock för mitt ena öra. Mamma tror att jag har fått öroninflamation. Detta är f*n inte sant...

2011-01-26 @ 23:41:31
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0