Lite spännande faktiskt

Idag när jag gick in och kollade min blogg så hade jag fått en ny kommentar på inlägget om mitt personliga möte på StorkKliniken FRÅN EN TJEJ SOM JAG INTE VET VEM DET ÄR!!! Jag blev helt kall först och tänkte "vem fan är detta och hur har hon hittat till min "hemliga" blogg?!" Men sen gick det snabbt över till att kännas lite spännande...;) Bara för att jag inte har lämnat ut bloggadressen till så många och därav tycker att den är hemlig så finns det ju dock på nätet! Så lite kittlande är det att veta att det inte enbart är nära och kära som läser...alltså bloggen kommer ju att bli "ohemlig" så fort jag är gravid och det är offentligt men så är ju inte fallet än...så jag har ändrat lite i inställningarna...;)

Denna helgen blev det fest både fredag och lördag. Ett hårt liv men någon måste ju göra det!;) I fredags blev det först förfest med enbart singlar (3 killar var där!!!) och sen blev det en snabb runda på Glasklart. Sen åkte jag till CG och tog en eller två (!) drinkar och sen till Koi. Efter Koi stack jag och Åsa till Max och åt...hamburgare och pommes är aldrig så gott som mitt i natten efter ett visst alkoholintag. Igår var jag först hos min syster Emma ovh firade hennes sambo som fyllde år och sen körde jag hem och svidade om och åkte till Åsa. Maria och Åsa hade gjort pizza och till det drack vi rosé - nice! ;) Det blev Koi igår också. Jag åkte hem när de stängde men tjejerna gick vidare. Men det var denna helgen! Nu ska jag återgå till mitt lugna liv med fest EN gång i veckan och knappt det - kroppen måste vara så giftfri så möjligt så ägget mår bra och sätter sig ordentligt vid nästa insemination! :)

Söndag, söndag...och jag vill mest mysa med mina systerbarn, känner jag. Jag fick ju mysa med dem igår och man får snabbt mersmak! Buselusan har fått vattenkoppor! :( Stackaren!! Men det är ju sånt som de måste gå igenom. Hon var ganska lugn igår...Hannes var däremot sitt vanliga, glada jag! :) Hm, jag får kanske ringa mamma och fråga om de bjuder på...inte middag men kvällsmat kanske...tja, vi får se vad det blir av denna härliga dag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Trevligt med en "okänd" läsare. Men som du sa, den ligger ju faktiskt på internet så det är ju inte jättekonstigt. Det var speciellt roligt att hon har valt att kommentera tycker jag!

2011-02-03 @ 15:46:55
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0