Meeeeeen...:(

Jag lyckades att hålla mig i 4 timmar men det var inte lätt! Efter halva tiden så var jag så kissig så jag höll på att dö men då pratade jag med Louise och när vi la på så lättade det lite...av någon märklig anledning. Men det släppte inte helt. Jag är mest orolig över att jag ska ha det så här varje kväll nu när det är dags att göra testen... I morse var det på det igen. Jag kissade på stickan men sen blev det något fel!!! Fråga mig inte vad men i fönstret som visar sig på själva behållaren kom det upp felmeddelande i alla fall. Det är ju bara dag 11 och ägglossning brukar infinna sig dag 12 eller 13 så jag tror inte att det är hela världen men ändå! Nu måste jag ju vänta i 4 timmar igen innan jag kan kissa nästa gång! Maj Gadd! ;) Ja, ja, det blir nog bra med det...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du har lite otur med de där testen. Om du väl kommer i håg att göra det så fungerar det inte. Vad är oddsen liksom?!

2011-01-09 @ 10:42:56
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0