Middag ikväll!

Jag sitter hemma och jobbar och behövde en liten paus, kände jag...så jag passar på att blogga lite! ;) Hahahaha - Anna the Blogger! :) I alla fall så har jag berättat att jag ikväll ska ut och äta med Malin, Stina och Sandra. Det ska bli fantastiskt trevligt - vi har alltid väldigt roligt på våra dejter. Vi diskuterar ALLT och då menar jag verkligen ALLT - inget är för pinsamt, för löjligt eller för dumt och det är så skönt att vi känner likadant alla fyra! :) Jag tänkte bara lägga upp en bild från vår förra dejt - då var vi hemma hos mig och åt. Ikväll ska vi till Volym och äta, den restaurangen gillar vi.



Jodå...;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Måste säga att Stina ser sjukt avslappnad av i soffan :D

2011-01-21 @ 20:51:48
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0