Nähä...

Då var det gjort - graviditetstestet! Jag måste erkänna att jag var jättenervös när jag gick och väntade på resultatet. Jag vaknade till mitt i natten också och hade svårt att somna om. Men i alla fall så visade testet ett negativt resultat...vilket är supertråkigt men det var faktiskt lite väntat. Jag har inte fått mens än men jag känner att den är på gång. Men snacka om att jag har oregelbunden mens!! Nu är det 33 dagar sen jag fick min mens sist! Förra menscykeln var på 29 dagar...ja, ja... Men, alla som undrar och som har gjort det vid ett flertal tillfälle; jag kommer att alltså att göra det igen! Jag har inte velat svara på den frågan riktigt när jag har fått den men det är enbart för att jag verkligen försökt att tänka POSITIVT!!! Och det innebär då att om jag hade svarat på vad jag skulle göra OM ägget inte fastnade så hade jag ju tänkt negativt...någon som inte hänger med på den ekvationen?! ;) Detta innebär också att jag kommer att fortsätta att inte svara på den frågan vid nästa insemination! Snälla, snälla, respektera detta!!! Jag vill enbart tänka att ägget fastnar, jag är gravid - ägget fastnar, jag är gravid - ägget fastnar, jag är gravid...det blir som mitt eget lilla mantra...;) Positiva tankar kan, som sagt, förflytta berg! Det är jag övertygad om!! :)

Senare idag ska jag hem till mamma och pappa för middag och fastlagsbullar! Mums! Emma kommer också hem med sin familj! :) En perfekt söndag mao!!! :)

TACK för alla positiva kommentarer och stöttning både här, via sms, via telefonsamtal och vid personliga möten!! Det värmer oerhört! Nu kör vi igen! ;)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag glömde att skriva att jag inte är jätteledsen...antagligen för att det var ett väntat resultat...

2011-01-23 @ 10:09:47
Postat av: sandra

Fina Anna! Det blir ju inte alltid som man tänkt sig... Men, nu hjälps vi åt att flytta detta berg tillsammans, ska tänka ditt mantra varje dag tillsammans med dig!!! Kram o njut nu av fastlagsbullarna o din familj.

2011-01-23 @ 10:11:34
Postat av: Lisa

Vad bra att du inte känner dig jättenere. Det är bara på det igen!! Dessutom ska vi ju träffa världens mysigaste busungar idag, de vet hur man får tankarna på andra saker! Ses sen!

2011-01-23 @ 11:18:34
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Attans!

Men det blir när det blir. När du är i harmoni med din kropp och allt "stämmer"? Alltså definitivt vid nästa försök!

2011-01-23 @ 16:33:04
Postat av: Louise

Helt rätt inställning vännen. Positiva tankar och på det igen. puss och kram

2011-01-23 @ 19:00:31
Postat av: Stina

Vad tråkigt Anna, men det är som sagt bara att göra ett nytt försök!! I dag är du en dag närmre ett positivt graviditetstest!! KRAM!!

2011-01-24 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0