Nedräkning...

Detta är ju för jäkligt!! Ja alltså, att jag ska behöva vänta i TVÅ VECKOR innan jag får göra graviditetstest!! Det är tisdag idag - det innebär att det är 2 dagar sen jag var i Köpenhamn och blev inseminerad...TVÅ DAGAR!!!! Herregud, dessa två veckorna kommer ju att kännas som 2 år...

Igår skrev jag på FB något om jag skulle påbörja mitt nya liv som då inte innehåller alkohol och då är där en som undrar om jag är gravid?! För ett år sen hade jag bara skrattat och skrivit någon "klyftig" kommentar men nu frös jag bara till is! Han vet inte om detta och han skulle antagligen bara var rolig eftersom han också vet att jag festar järnet men ändå... Som sagt; jag är väldigt dålig på att ljuga!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, man blir lite nojjig när människor kommer med kommentarer om saker de inte borde känna till. Men som du sa, han försökte nog bara vara rolig.

2011-01-16 @ 22:43:58
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0