Nu minsann!

Äntligen har mensen kommit! Eller...tja, det är ju med blandade känslor jag "tar emot" den så att säga...;) Men jag har ju gått och väntat på den och samtidigt så känns det ändå bra att jag, trots allt, känner min kropp. Men denna gången är menscykeln på 35 dagar istället för normala 28 dagar. Förra gången hade jag 29 dagar så man kan nog lugnt säga att jag har oregelbunden mens! :S Så jag tänker skriva till StorkKliniken och fråga hur det fungerar med mig ägglossning och när jag då ska börja testa igen. Usch, nu kommer jag att bli en sån där ägglossningskärring igen - jag är ledsen men det får ni, tyvärr, stå ut med! ;)

Emma är inne med Hannes som ska bli opererad imorgon. Hon ringde precis och berättade att de är klara för dagen...de ska sova där inatt. Hon skulle höra med folket där borta på MAS vilken tid de måste vara där igen. För ev så kommer de hit och äter med mig då. Det är ju inte så kul att sitta på ett sjukhus en hel kväll. :(

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det är väl bara att bita i det sura äpplet... jag menar då till mig själv! Jag som redan var lite trött på ordet ägglossning... Kan du inte komma på ett nytt ord för det denna gången?!

2011-01-26 @ 23:45:28
URL: http://soclisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för att vi fick komma!

Nu kan du ju dessutom en variant till på kycklingfilé. Jag tyckte det blev gott iaf ;)

Hannes och Filippa bråkar för fullt så allt är tillbaka till det gamla vanliga tråkiga. Och så är vi lediga 4 dagar till. OMG!! Men det ska no gå.

Puss och kram, Emma

2011-01-27 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0